2019. február 14., csütörtök

Valentin-napi könyves tag

Sziasztok!

Ma van Valentin-nap, és bár személy szerint annyira nem rajongok érte, a könyves tagekért annál inkább. Az egyik évben már kitöltöttem a Könyves udvarlás book taget, ezt pedig a youtubeon találtam, az Epic Reads csatornáján Margot válaszolta meg a kérdéseket. Ide kattintva megnézhetitek a videót.
A kérdések eredetileg angolul vannak, szóval megpróbálkoztam a lefordításukkal, és talán semmit sem sikerült félreértelmeznem. Remélem Ti is kitöltitek a taget, akár a saját blogotokon, akár hozzászólásban; mindenki válaszát szívesen elolvasgatnám.
Vágjunk is bele!

1. Az első könyves szerelmed


Nagyon sok olyan fiú és férfi karakter volt már, akik a való életben nagyon tetszenének, de az első olyan, akiért tényleg teljes mértékben odáig voltam, az Ricsi volt az SzJG-ből. A 11-12 év körüli énem már az első könyvben rajongott Ricsiért, akinek pont ma van egyébként a születésnapja. Imádtam a zenei ízlését, azt, hogy raszta, és hogy mindig mindenben lehet rá számítani, és hogy nagyon jó barát, és milyen laza, és mennyire jó fej, és.. Na jó, vegyünk vissza. Szóval igen, őt nagyon szerettem. (Meg egyébként tök jó volt, hogy a barátnőim többsége Cortezért van oda, és így Ricsit teljesen kisajátíthattam.)

2. Melyik könyvet választanád a "valentinodnak"?

Lehet, hogy félreértem ezt a kérdést, de szerintem itt arra gondolt a költő, hogy válasszak egy olyan könyvet, amelyikkel eltölteném a napot. Ha a múltbeli olvasmányaimat nézem, és valami igazán, nagyon romantikusat keresek, akkor elég szegényes a tárház, de abból a kevésből is egyértelműen Charlotte Bronte: Jane Eyre könyvét választanám. Nem vagyok a műfaj híve, de zseniális ez a regény, minden lapját imádtam. Ha a várólistámról kellene választanom, akkor pedig Tara Sivec: Csábítások és csemegék c. könyvét választanám. Ránézel a borítóra, és a Valentin-nap szinte rádköszön.



3. Cukorka szívek vagy csokoládé?

Egészséges életmódra való törekvés ide vagy oda; ide azzal a csokival!

4. Melyik könyvet ajándékoznád az igaz szerelmednek?

Biztosan valami olyat, amit már látott filmben, és nagyon kedvel, annak nagyobb esélye van a sikerre. Mondjuk egy barátságos vastagságú Trónok harcát.


5. Melyik a kedvenc rom-komod?

A Cry-Baby. Johnny Depp játszik benne, nagyon retro az egész, és tele van eltúlzott közhelyekkel, de szerintem nagyon jó. A történet lényege, hogy a gazdag lány és a rocker srác -aki egyébként képes rá, hogy egyetlen könnycseppet hullajtson,- egymásba szeretnek, és "megküzdenek" szerelmükért. Csak hallgassátok meg ezt a számot, tuti, hogy kedvet kaptok hozzá:
https://www.youtube.com/watch?v=3Nzc3Rezt3w


6. Melyik a legjobb valentinnapi ajándék, amit valaha kaptál?

Ma megkaptam életem eddigi legjobb lapját az egyik barátnőmtől. Annál jobbat még nem kaptam.

7. Mit szeretsz a legjobban Valentin-napban?

Különösképpen nem nagyon szeretek benne semmit, de nincs is vele nagy bajom. Nekem ez egy teljesen átlagos nap, ugyanolyan mint a többi, és soha nem is tartottam.


Köszönöm, hogy elolvastad, és remélem jól telt a napod. Ha kitöltöd, kérlek mindenképpen küldd el nekem is! Mindenkinek sok csokit és virágot kívánok!

Ölel,
aszk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése