2016. augusztus 27., szombat

Iskolakezdős könyves tag

Gondoltam, mivel itt az iskolakezdés, ezért kitöltögetek egy könyv taget, ami ezzel kapcsolatos. A kérdéseket a Metaforaszennyezés oldalról néztem, ha gondoljátok töltsétek ki ti is, illetve külön megkérném a Read Happy blog íróját, hogy ha van kedve, töltse ki ő is!
Na akkor lássuk:


Képtalálat a következőre: „harry potter and the cursed child”

1.Melyik az a könyv, amelyet minden iskolakezdéskor újraolvasol?
Nos, nekem konkrétan nincs ilyen könyvem, de szeptember tájékán szinte mindig újraolvasom a Harry Potter sorozatot, aminek egyébként újabb része jelent meg idén, Harry Potter and the Cursed Child néven. Kíváncsi vagyok rá már nagyon, az is lehet, hogy így iskolakezdés alkalmából meglepem vele magamat.

2.Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
Hát ő, az úgy volt, hogy...
Be kell valljam, hogy 1-2 kötelező novellán kívül nem olvastam el a kötelezőket, pedig idén kifejezetten érdekes könyveket kaptunk, pl. a régóta tervezett Édes Annát Kosztolányitól. Mivel utolsó év, így megpróbálok minél hamarabb sort keríteni rájuk, de valahogy a nyáron más regények kötötték le a figyelmemet.


3.Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet tudsz majd olvasni?
Kicsit tartok tőle, igen, mert ez mint már említettem a végzős évem. De úgy gondolom, ha nagyon szeretnék olvasni, biztos, hogy valamilyen úton-módon találok a napjaimban 1-2 órát amikor tudok.


Képtalálat a következőre: „queen of shadows”

4.Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?
Őszintén szólva nem nagyon figyelem a megjelenéseket, csak akkor, ha sorozatról van szó és a következő részt várom. Mondjuk ez a könyv most épp Sarah J. Maas Üvegtrón sorozatának a 4. része, ha valaki tudja mikor jön, nem bánom ha megírja!


Képtalálat a következőre: „szent johanna gimi”


5.Mutass egy könyvborítót, ami az őszre/iskolakezdésre emlékeztet!



6.Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Hogy őszinte legyek, semennyire. mondjuk nem is használom őket túlzottan, de az már részletkérdés.

7.Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Szerintem erre a célra Hemingway- Az öreg halász és a tenger c. könyvét választanám. Nagyon tetszett a könyv, a bejegyzést is elkezdtem már írni róla, mindenképp olvassátok el ti is!


Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, további szép napot! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése