2015. szeptember 24., csütörtök

Hogyan tovább?

   Igen, a blog. Nagyon el van hanyagolva, néhanapján bedobok egy bejegyzést, és kb. ennyi. Elég sanyarú sorsa van. Elkezdhetném okolni a környezetemet, vagy mondhatnám azt, hogy "sok dolgom volt", de ez nem lenne igaz. Valahogy a blog mindig kiesett a látókörömből.
   Ez a bejegyzés igazából erről is szólna. Mi lesz most?
   Kanyarodjunk vissza szeptember elejére. Megalakult a Második Mini-Könyvklub, ahol most a sci-fi és a disztópia van terítéken, így elsőre Andy Weir- A marsi című könyvét olvassuk, amiben egyébként már a 235. oldalon tartok, és amennyire tartottam tőle, annyira szórakoztató és érdekes. Magyarul imádom, de erről majd később. Ha szeretnél csatlakozni a Könyvklubba, katt ide, és még mindig megteheted.
   Itt már elgondolkodtam az oldal újraüzemelésén, mivel a könyvélményt blogra kellene írni, de végül mindig így maradt. Üresen, kósza posztokkal.
   A lényegre térve, elhatároztam, hogy minden áron tovább viszem a blogot, rendszert viszek bele, és ezt megpróbálom tartani is, mert én szeretném csinálni.
   Ami biztosan lesz minden hónapban, az a hónap eleji kisokos. Leírom benne, hogy mik a várható olvasmányaim a hónapban, milyen bejegyzésekre lehet számítani. Ez minden hónap elsején várható, szóval október 1.-én fog felkerülni az ehhez tartozó poszt legközelebb.
   Várhatóak könyv véleményezések, amiben leírom azt, hogy mi igen és mi nem tetszett az adott könyvben, illetve ki a kedvencem, kit szeretek legkevésbé, milyenek a szereplők, stb.
   Minden hónapban tervezek egy Book taget, persze ez a szám változhat, lehet olyan is lesz, hogy akár 3 ilyen poszt kerül fel. Ezt általában vasárnapi napra tervezem.
   Annak érdekében, hogy ténylegesen fejben tudjam tartani, hogy mit, mikor és hogyan akarok, a határidőnaplómat felcímkéztem rendesen szegény tele van mindennel, hála a feledékeny gazdájának.
   Persze, ha te, kedves erre tévedő, úgy gondolod, hogy teljesen feleslegesen erőlködök, mert nem voltak jók az eddigi bejegyzések, vagy egyszerűen csak nem látod, hogy ez nekem való lenne, kérlek írd le, mert nekem nagyon fontos a Te véleményed. Ha építő jellegű kritikád/tanácsod van, azt is szívesen veszem. Ha tetszik, amit "művelni" próbálok, úgyszintén oszd meg velem. Nekem ez tényleg sokat számít.
   A legközelebbi bejegyzésben már egy olvasás élménnyel jövök, várhatóan holnap. Két könyv között vacillálok, hogy melyik legyen (Paranormalcy, Hex Hall), de holnap majd meglátjátok, mire jutottam. Aztán vasárnap jöhet A marsiról az ömlengésem, mert teljesen odáig vagyok érte.
  Köszönöm ha elolvastad ezt a bejegyzést. További kellemes estét! :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm a kis reklámot, és nagyon örülök, hogy ennyire tetszik neked A marsi!! :) Kíváncsian várom majd az értékelésedet róla!

    A blogoláshoz én csak annyit fűznék hozzá, hogy csak azt csináld, amivel tényleg szívesen foglalkozol. Szerintem ne erőltesd csak azért, mert bűntudat mar, vagy ilyesmi. Viszont ha tényleg örömöd leled a blogolásban (nekem úgy tűnt a bejegyzésed alapján, hogy javarészt igen), akkor tényleg jó ötlet, ha megpróbálsz többet foglalkozni ezzel, és a naptárba írt emlékeztetők is nagyon jól hangzanak, néha én is csinálok ilyet. :) De ha pl. a booktag (ez csak egy példa, akármi lehet) több veszdőséget jelent mint örömet, akkor ne foglalkozz vele, koncentrálj a másféle bejegyzésekre, amiket szívesebben csinálsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Én pedig örülök,hogy beléptem a klubba, és így elolvashatom ezt a könyvet:)

      Köszönöm a tanácsokat! Igen, szívesen csinálom, csak valahogy mindig kicsúszik a kezem közül, pedig tényleg szeretném csinálni. Emiatt gondolkodtam egy rendes, normális megújulásban, hogy végre a magam módján csináljam alakítgassam:)
      Egyébként szeretem a booktageket, csak úgy, hogy nem hívott valaki, nem szívesen töltöm, ezért várok, hátha majd valaki egyszer:)
      Köszönöm még egyszer!:))

      Törlés
    2. Szia!

      Örülök, hogy szívesen blogolsz, kíváncsi leszek akkor a megújulásra! :)

      Booktagel engem is csak most jelöltek meg életemben először (tegnap), de ez nem gátolt meg abban, hogy egyet-kettőt már korábban is kitöltsek. :) Egyrészt én bátorítalak rá, hogy Te is tégy így, pl. AniTiger rendszeresen szokott ilyet töltögetni, és mindig csak annyit ír a végére, hogy aki szeretné kitölteni az vigye és csinálja, úgyhogy ez alapján érezheted magad feljogosítva; másrészt meg úgyis bajban voltam vele, hogy kit jelöljek majd tovább, úgyhogy most adtál egy ötletet. ;)

      Törlés
    3. Akkor már én is kaptam egy tippet, hogy kit jelöljek majd:))
      Köszi, utána nézegetek!:)

      Törlés
  2. Megírtam a booktagemet! :) Szívesen olvasnám a Te válaszaidat is.
    http://konyv-sarok.blogspot.hu/2015/09/konyves-udvarlas-tag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuuu,de szuper, köszönöm!:)))) Neki is állok:))

      Törlés