2019. január 2., szerda

TBR 2019 -január


Elkezdődött a 2019-es év, amelyben szintén sok könyv elolvasására törekszem. Majdhogynem másfél éves kihagyás után idén 34 könyvet sikerült elolvasnom, ami lehet, hogy nem egy hatalmas szám, de én örülök neki, hogy ennyi történettel és élménnyel lettem gazdagabb, és idén ennek a folytatására törekszem.

A 2018-as molyos kihívások után kicsit tanácstalanul álltam már december végén, hogy mégis mit kezdjek el olvasni. Megfogadtam, hogy nem jelentkezek felelőtlenül mindenféle várólistacsökkentős kihívásra. Nem azért, mert nem tartom jó ötletnek, hanem mert tudom, hogy úgyis év végéig még rengeteget változhat az érdeklődésem egyes könyvek felé. Ebből kifolyólag két, az évet átölelő kihívásra jelentkeztem, az egyes könyveknél majd említést is teszek róluk, de részletesebben egy későbbi bejegyzésben írom le őket.

Na, de nézzük is miket szeretnék elolvasni januárban!

1. Stephen King- Állattemető
Kingnek mindig olyan nehezen állok neki, pedig alapvetően az eddig tőle olvasottakat szerettem. Bár készült már adaptáció a kötetből, idén áprilisban is mozivászonra kerül, és mielőtt azt megnézném, a könyvet sem ártana elolvasni. Kicsit tartok tőle, mert nagyon ki tud készíteni, ha kisgyerekekről van szó (nem ismerem a tartalmat, de ha jól vettem ki, lesz a történetben), szóval majd meglátjuk.




2. Fábián Janka- Emma szerelme
Valamiért nekem eddig kimaradt az életemből az írónő, de mivel sokan dicsérik, nem halogatom tovább a dolgot. Az egyik kihívásra 3 történelmi regényt kell elolvasni, és úgy dönöttem, hogy ezt választom az egyiknek. Egyébként a borítók valami eszméletlenül szépek, nagyon tetszik ez a stílus!



3. Louise Jensen- A nővér
Teljesen őszinte leszek: életemben nem hallottam még erről a könyvről. Ez szintén egy olyan könyv, amit egy kihíváshoz olvasok, de kíváncsian várom, hogy milyen lesz. Érdekes a tartalma, a thrillereket is szeretem, szóval nagy gond nem lehet, igaz?

4. Antoine de Saint-Exupery- A kis herceg

Minden olvasó 3, 2, 1... TE EZT MÉG NEM OLVASTAD?!
Valóban, még nem vettem a kezembe, de na. Egyszer mindennek eljön az ideje. Ennek épp most.





Remélem tetszett a bejegyzés. Ha van kedved, akkor írd meg, hogy Te miket tervezel elolvasni januárban, ha egyetemista vagy, akkor két tanulás között vagy helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése