2018. június 3., vasárnap

Júniusi TBR


   Ha már a Mini- Könyvklub miatt használom a  blogot, hogy az értékeléseimet közzétegyem, miért ne használhatnám másra is?

   Elérkezik a nyári szünet, szerencsére lassan vége a vizsgaidőszaknak is, és sajnos úgy néz ki, hogy ahány barátom, annyifelé leszünk, így időm mint a tenger (előreláthatólag). Persze mindemellett vannak tervei az embernek, a régóta vágyott jogosítvány megszerzése, és a nyelvvizsga letétele is ilyen. Biztos, hogy lesznek közbecsúszó, random programjaim, és igyekszem teljesen kihasználni a nyarat, de lesznek szabad napjaim, és azokon lássuk, hogy júniusban miket szeretnék a kezembe venni:



1. Jodi Picoult- A nővérem húga
   Annyian dicsérik az írót, én pedig még egy könyvet sem olvastam tőle. Most a Mini- Könyvklubnak köszönhetően ez változik, ugyanis júniusban A nővérem húga kerül terítékre, ami ránézésre nem tűnik egy könnyed hangvételű regénynek. Kíváncsian várom, és megjegyzem, a három kiadás közül nekem ez a borító tetszik a legjobban.




2. Oscar Wilde- A boldog herceg

   Van a molyon egy fantasztikus kihívás, a Ki nevet a végén? . Ide kattintva többet is megtudhattok róla. A lényeg, hogy könyveket olvasunk, azok oldalszámainak alapján lépünk a táblán, és kapunk egy címkét, ami szerint olvasnunk kell. Ha a most olvasottamat befejezem, akkor a nyár elején sikeresen rálépek a "karácsony"-ra. Nem tudom elképzelni magamat, ahogy a kertben napozva éppen a Karácsonyi éneket lapozgatom, így inkább e mellett döntöttem. Sok jót hallottam róla, nincsenek elvárásaim, csak kíváncsi vagyok.




3. Marina Fiorato- Siena lánya
   Három kötetet olvastam eddig Fioratotól, és egyikben sem csalódtam. Teljesen be tud szippantani, és addig ülök, ameddig a végére nem érek. Nem is kérdés, hogy az összes regényének a végére szeretnék járni, és emellett döntöttem. Eddig A Boticelli-titkot, A velencei szerződést, és a Beatricet olvastam egyébként, ajánlom mindenki figyelmébe.

4. Harry Potter és a bölcsek köve
   Ne, ne döbbenjetek le, olvastam már a Harry Pottert. De most úgy döntöttem, hogy angolul fogom, a már fentebb említett nyelvvizsga árnyékában.



5. Itthoni könyvek
    Gondolom nem egyedüli molyként küzdök azzal a problémával, hogy képtelen vagyok haladni az itthoni könyvekkel. Emiatt megfogadtam, hogy legalább két könyvet kivégzek a hónapban. Erre esélyes a Trónok harca 2. része, vagy A kis herceg, az Egy gésa emlékiratai, egy csomó Agatha Christie, a Fallen, a Felhőatlasz, a Végtelen ég alatt, az Eleven testek.. Hjaj, nehéz döntés.



Te miket fogsz olvasni júniusban?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése