2015. október 19., hétfő

Könyves Udvarlás Booktag

Hurrá, hurrá, hurrá!! Megtörtént az első booktages bejelölésem, amit nagyon szépen köszönök Vegazusnak, akinek a bejegyzését ITT olvashatod el.:)
Kezdjük is el:

Első fázis- Kezdeti vonzalom: egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg:

Erin Morgenstern- Éjszakai cirkusz

Ennek a könyvnek egyszerűen annyira csodálatosan fantasztikus borítója van, hogy egyszerűen képtelen lettem volna ott hagyni a Libriben. Alapból nagyon szeretem a fekete és a fehér színt, de amikor megláttam, hogy a könyv lapjainak a széle is színezett, már nem is vacilláltam. A pontot az i-re pedig a belső borító tette. Egyszerűen gyönyörű. A könyvet egyébként még nem olvastam el, de tervben van a közeljövőben.


Második fázis- Első benyomás: egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg:

Heidi McLaughlin- Forever my girl

Itt a borító is nagyon tetszetős volt, de a fülszöveg adta meg azt a nagy lökést, amiért nekem kellett ez a könyv. Most komolyan. Egy ilyen fülszövegtől ki nem jön lázba?  Rocksztár, elhagyott barátnő, múlt megmagyarázása, egyszerűen tökéletesnek ígérkezett.Aztán jött az arcra esés, kicsit többet vártam. Attól függetlenül egy nagyon jó könyv, szerintem mindenkinek érdemes egyszer elolvasnia. Nálam újraolvasás gyanús, és várom a következő részt.



Harmadik fázis- Flört: egy könyv, ami jól van megírva:

Ann Aguirre- Menedék

Na ez A Könyv. Annyira imádom az egész sorozatot, hogy az valami leírhatatlan. Egyszerűen tökéletes. A szereplők végig önmaguk maradtak, az események teljesen jól el lettek találva, a történet egymásra volt felépítve, volt eleje, közepe, és vége. Bármikor szívesen elővenném, és egy ültő helyemben újraolvasnám. Kötelező mindenkinek!:))


Negyedik fázis- Első randi: egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatást:

Marie Lu- Legenda
Ezért a könyvért odáig vagyok meg vissza, de az egész sorozatot nagyon jónak és érdekesnek találom. Maga a világ amit bemutat nagyon tetszett, és emellett a szereplők is jól meg voltak alkotva. Day egyszerűen a szívem csücske lett, egy fejezet után köbö, de June karakterét is megkedveltem. Szintén kötelező!:)




Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések: Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál:

Marina Fiorato- A Botticelli-titok
Hú, de régen volt, nem ártana belőle egy újraolvasás. De tisztán megmaradt, hogy hajnali háromig olvastam:)





Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben: Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál:

George R. R. Martin- Trónok harca
Elég sokat jár a fejemben. Főleg amikor felnézek a polcra, és eszembe jut: "ó, basszus, még mindig nem olvastam el!".



Hetedik fázis - Testi kontaktus: Egy könyv, ami olyan érzéseket kelt benned, amik tetszenek:

Joanne Harris- Csokoládé
Valahogy annyira jó érzés fogott el amikor a könyvet olvastam. Kellemes, nyugodt, ... Nagyon jó érzés volt. Az írónő állítólag a többi művében is képes ilyen hatást kelteni. Kíváncsian várom!:)



Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel: Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak:

Agatha Christie- Négy színmű
Ide mindenképpen egy Agatha Christie művet szerettem volna. Egy jó kis krimi kinek ne tetszene? Ráadásul, ami nekem ebben a könyvben nagyon tetszett, hogy mint színmű is van kiadva. A történetek meg persze érdekesek, és a végén kiderül, hogy te eddig tök másfelé kerested a megoldást.



Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn: Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer:

J. K. Rowling-Harry Potter
-Ennyi év után is?
-Örökké.






Tizedik fázis - Oszd meg a szeretetet: Kinek küldöd tovább a taget?
Neked,neked,és persze neked is.:)

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha gondolod, írd meg, hogy Neked melyik könyvekre esett volna a választásod az egyes kérdéseknél.További szép napot!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése